Pasaban os anos devagar, fuxían as ilusións e a morte romántica non chegaba, perdéndose na vista a miríada de grans do reloxo de area. Na memoria, as lembranzas difuminábanse catro décadas atrás. O seu corpo permanecía intacto, dentro dunha burbulla onde o descorrer era máis lento. A súa única solución sería marchar para unha estrela esvaecida. De cando en vez bota un ollo á terra, por iso dos indicios nocturnos (a partires das 4.40) dunha migalla de morriña inconexa.

4/11/2006


No Avante,
o son e o baile, entre aquela
moitedume de compañeiros.
Naquel curruncho
-onde ás veces morro-
debuxábase unha rapaza.
Cruzamos ferventes paixóns,
pensamentos
e loucuras.

E así, o mundo
ralentizou,
coma se os que estiveran alí,
foran autómatas ao servizo da
utopía amorosa dun frío
-pero quente- xoves de xaneiro.

Pero o tic-tac, pasou. E nun intre

coma iste

no horizonte esvaeceuse
a túa silueta
cunha brisa,



cunha airexa.

E o curruncho quedou orfo,
triste,


desamparado.


Porque non era xa espello de paixóns,
pensamentos e
loucuras.

¡Ai! Choro. "¿Por que choras?". Porque non sei se fuches real
ou produto residual de fume e licor café.

14 Comments:

Blogger O principiño da estrela do lado said...

Atopábame só na miña estreliña cando lin isto. ¿Por que sempre pensar que se difumina ou non existe? ¿Por que sempre darlle o mesmo toque cruel de realidade?
¡Mira! Velaí veñen as miñas mascotas... ¿velas? pois mira que ás veces véxoas difuminadas, pero sei que son reais. Non tentes darlle ese toque aos teus anhelos. Sorrí, que ás veces iso axuda... sorrí, que nos axudou...
sorrí, que nos axudará...

11:15 da manhã

 
Blogger Las Vaporosas said...

Pos al final va a ser q se cuece en el Avante.Igual deberiamos comenzar a frecuentarlo:-)

12:56 da tarde

 
Anonymous Anónimo said...

vaporosa, tampouco te tires...
;)

3:28 da tarde

 
Blogger amarante said...

Pero principiño, ás veces custa sorrir...

Vaporosas, vexo moi ben frecuentar o avante!

7:50 da tarde

 
Blogger James Hepburn said...

1.- el humo y el licor cafe (alcohol en general pueden jugar malas pasadas9, lo he experimentado en mis propias carnes, pero no siempre son mentira, muchas veces son reales y lo van a seguir siendo, de ahi que haya que sonreir...
y dos... mejor pasamos de avante no? para frecuentar casi mejor insomnia que tien mas glamour.. casi tanto como Sunset BOulevard

11:26 da tarde

 
Blogger amarante said...

insomnia está ben, pero avante..avante é grande, o licor café...ese licor café....Ademais nunca vindes conmigo ao avante, sempre imos a chasis e estratocaster. temos q ir cambiando!!
facemos un pacto: unha hora insomnia unha hora avante ok??

11:35 da tarde

 
Anonymous Anónimo said...

Espero que lembre que botamos 2 anos indo só ao Avante e despois ao Retablo... ou non se lembra? Eu creo que do mesmo modo non hai que ser monótonos nin no Chasis nin no Avante. Insomnia, Berberecho, Cervexería... se fai falta imos a Apolo, jajaja
;)

3:24 da tarde

 
Blogger Las Vaporosas said...

q + dá o sitio? vale q o ambiente, a música... poden influir, pero se estamos todos xuntos pa pasalo ben...impórtavos realmente onde sexa? deixemos q os xoves nos leven onde eles qeiran ;-)

5:20 da tarde

 
Blogger Las Vaporosas said...

Solo una cosa q decir. Lo de ir al Avante era para q lo pensaramos y asi un poco en plan bromita;-) Es q una hora en el avante y otra en insomnia.....Chupas tu la falta en Barroso, q yo a Miki no le fallo.Pero podemos negociar, hablando se entiende la gente(gran progrma televisivo, por otra parte)
La +engañada

7:56 da tarde

 
Blogger Príncipe hindú said...

Por una vez me encuentro totalmente identificado en las palabras de la engañada, perdemos tantp tiempo discutiendo donde ir, cual es el sitio más "in", etc.etc. que perdemos parte del jueves y de nuestra compañía en el camino. Yo salgo para charlar, para reir, para conoceros un poco más, para compartir cosas con vosotros... para escuchar esta u otra música me pongo el disco en casa y no tengo que soportar pisotones, borrachos, cubatas por la ropa, humo incrustado en el pelo, etc. Así que relajaos y disfrutad que la vida es corta y más la de universitario, en la que entras y sales cuando te da la gana, sin prisas, sin horarios.
Por otra parte decir que yo solo tengo sueños mientras duermo, nunca despierto. Esas ilusiones (tan crueles según tú, mártir de Semana Santa) te las creas tu solito porque yo, y como yo prácticamente todos, sabemos muy bien lo que hay y lo que no hay... Lógico que si creas castillos de arena un ligero soplo de viento te los echa abajo. Prueba a reforzar los cimientos (lleva tiempo) y verás.


P.H. después de flagelarse

1:03 da tarde

 
Blogger Os_Alumnos said...

Primero decir que la conversación que se ha producido aki sobre donde debemos y no ir me parece inútil, pero eso me lo han ayudado a comprender el príncipe hindú y o principiño hace unos días. reconozco que lo importante es estar con tus amigos y conocerlos más, no suponer que los conoces, sino confiar en ellos, incluso si la situación es frágil y tienes que esconderte.
Por otra parte, discrepo cn el principe en lo de soñar despierto. mire, con todo el respeto del mundo le digo que un sueño despierto lo podemos controlar conscientemente y ello nos permite hacer de nuestra vida algo mucho más digno. no significa ser un iluso, se equivoca. los que han hecho cosas importantes nunca han tenido miedo de soñar despiertos, y me sorprende que esas palabras salgan de usted, precisamente porque usted tiene una personalidad infinitamente dinámica, no margine su mente tan maravillosa. usted sueña despierto.

10:57 da tarde

 
Blogger Príncipe hindú said...

Vale,vale, nome refería a sueños/ilusiones más bien quería decir esas "pesadillas" que se montan algunos y que no son más que las consecuencias de sus actos. Que no cunda elpánico.

Principe

3:07 da tarde

 
Anonymous Anónimo said...

...e nun intre coma iste...
Iso estivo ben, un pouco frío de menos para o meu gusto...(jj)

8:04 da tarde

 
Blogger amarante said...

bea, cando queiras o fago máis frío, todo depende de ti
:)

12:54 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home

 
adopt your own virtual pet!