Pasaban os anos devagar, fuxían as ilusións e a morte romántica non chegaba, perdéndose na vista a miríada de grans do reloxo de area. Na memoria, as lembranzas difuminábanse catro décadas atrás. O seu corpo permanecía intacto, dentro dunha burbulla onde o descorrer era máis lento. A súa única solución sería marchar para unha estrela esvaecida. De cando en vez bota un ollo á terra, por iso dos indicios nocturnos (a partires das 4.40) dunha migalla de morriña inconexa.

3/27/2006


Moncho mais eu estamos certamente contentos. Por fin caeu o símbolo da prepotencia. "Se rompe España".
"Cando me falan de España sempre teño unha desputa...-e como cantou no seu día Suso- que se España é a miña nai, eu son un fillo de ..."

2 Comments:

Blogger Os_Alumnos said...

bueno, fóra dos insultos, dicir que o de "españa se rompe" é moi gracioso ao vinculalo coa rutura do mástil que serviu por pouco tempo para acougar as ansias de megalomanía do vazquismo. esta señora natureza é moi cruel (e xusticiera) cando quere...

8:20 da manhã

 
Anonymous Anónimo said...

será o vento nacionalista?

10:24 da manhã

 

Enviar um comentário

<< Home

 
adopt your own virtual pet!