Pasaban os anos devagar, fuxían as ilusións e a morte romántica non chegaba, perdéndose na vista a miríada de grans do reloxo de area. Na memoria, as lembranzas difuminábanse catro décadas atrás. O seu corpo permanecía intacto, dentro dunha burbulla onde o descorrer era máis lento. A súa única solución sería marchar para unha estrela esvaecida. De cando en vez bota un ollo á terra, por iso dos indicios nocturnos (a partires das 4.40) dunha migalla de morriña inconexa.

3/22/2006

A VIOLENCIA NON TEN SENTIDO. NEGOCIACIÓN E AUTODETERMINACIÓN.

Moncho dubida. Eu estou contento. Esperemos que o executivo non a foda.

Adiante e ánimo.
"Orain herria Orain Bakea"

Agora o pobo, agora a paz

6 Comments:

Blogger Os_Alumnos said...

tengo k decir que el anuncio me ha llenado de esperanza y considero injustificadas las declaraciones que descartan a ETA del proceso de paz. ¿Con quién sino se puede hacer la paz?

7:40 da manhã

 
Anonymous Anónimo said...

Non sei porque nese planeta lonxano que é onde vivides, que chamades Terra, tedes tantos problemas na procura da Paz, si, esa Paz con maiúsculas... Os que protestan ou non poñen todo do seu lado para acadala, ¿realmente querrán a Paz?
;)

9:52 da manhã

 
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Ola, se me queres coñecer...

10:50 da manhã

 
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Oes, por certo, por onde queda a túa estrela, é que penso que somos veciños... a ver se me paso por aí e te convido... O problema é con quend eixo a Rosa e Vermello...

1:06 da tarde

 
Blogger amarante said...

Rosa e Vermello poden vir contigo. Dilles que Moncho é majo!!

1:53 da tarde

 
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Rosa e Vermello son mascotas pero non ao uso. Eles sempre andan por aí, só están comigo cando eu os necesito e quero velos. De seguro que xa os coñeces de velos de estrela en estrela.

3:55 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home

 
adopt your own virtual pet!